Kopen uw klanten graag bij u?

Loyaliteit van uw klanten is de basis van het succes van uw bedrijf. Tevreden klanten zorgen voor omzet, marge, continuïteit en plezier in uw werk. Stelt u zich daarom de vraag: aan wie wil ik waarom, wat verkopen? En hoe?

U doet uw uiterste best om de klant te bereiken: het juiste assortiment, de juiste dienstverlening, de juiste prijzen en de juiste houding van uw medewerkers. Ik noem dat het “aardige aanbod” van uw bedrijf. En dat aanbod kan altijd versterkt worden. Bel me maar eens.

Ik help u graag bij uw zoektocht om het beste te doen voor uw klant en betrek daar zowel uw klanten als uw medewerkers bij. Ik werk heel graag voor opdrachtgevers, die streven naar onderscheid en duidelijkheid en zich helemaal richten op de wensen van hun klanten. Zonder zich tegengehouden te voelen door de P’s: Processen, Procedures, Protocollen of andere regels van Piet Lut.

BEDRIJFSADVIES

RETAILMANAGEMENT

ASSORTIMENT & (EIGEN) MERKEN

KLANTENKENNIS EN GASTHEERSCHAP

Klik op een afbeelding om ze te vergroten en/of met rechts klik en “opslaan als”, te downloaden.